Kalite Hedefleri

  • Kalite politikası ve hedeflerinin kısmi süreli çalışanlar dahil tüm personel tarafından bilinmesi sağlamak,
  • TÜRKAK ve MYK tarafından akredite olmak,
  • Akredite sürecinden sonra ilk yıl için en az 250 belgelendirilmiş aday sayısına ulaşmak, 
  • Belgelendirilmiş kişi memnuniyetini ölçülebilir hale getirmek,
  • Bir belgelendirme sürecinde aday memnuniyetini %100 sağlamak,
  • Denetimleri minumum sayıda minor uygunsuzluk ile tamamlamak,
  • Müşteri şikayetlerini 10 gün içinde değerlendirerek, %100’üne geri dönüş sağlamak,
  • Personellerin tamamının ISO TS EN 17024 Standardı konusunda bilgi sahibi olmasını sağlamak,

Hedefler, Üst Yönetim, Kalite Yöneticisi ve Belgelendirme Müdürü tarafından belirlenir. Hedeflere ilişkin altı ayda bir değerlendirme yapılır ve yeni hedefler belirlenir.

İŞ GELİŞTİRME, ENDÜSTRİYEL VE SEKTÖREL
İLİŞKİLER BİRİM BAŞKANI
SELEN ÇELİKÖZ


Son Güncelleme Tarihi: Per, 02/29/2024 - 16:30